Sięgnij po rozwiązanie, dzięki któremu możesz kształtować wizerunek firmy, zachęcisz odbiorców do podjęcia odpowiednich działań, wesprzesz sprzedaż i zbudujesz zaufanie klientów.
Powiadamianie e-mail o zdarzeniach istotnych dla odbiorcy - zastosowanie znajdują wszędzie tam, gdzie Klient oczekuje na informację np., aby zgłosić się po odbiór oddanego do naprawy urządzenia, czy też zamówionego towaru.
Przypomnienia e-mail np. o zarezerwowanym terminie wizyty u dentysty czy oddania samochodu do naprawy. Dla Klienta jest to komfort, dla firm wzrost efektywności funkcjonowania przedsiębiorstwa.
Stosowanie odroczonych terminów płatności niemal zawsze wiąże się z opóźnieniami. Informowanie dłużnika o tytule oraz wysokości oczekiwanej wpłaty, czy nawet numerze konta, na które mają trafić pieniądze, pozwala znacznie obniżyć koszty windykacji należności.
Potwierdzenia i podziękowania e-mail - spełniają funkcję potwierdzenia o zaistnieniu pewnych zdarzeń i podziękowania za wykonanie pożądanej akcji. Jako przykład potwierdzenia można podać przesłania informacji o odnotowaniu oczekiwanej płatności.
Kanał komunikacji marketingowej zachęcający do zapoznania się ze szczegółami nowej oferty, poinformowanie o specjalnych zniżkach, zaproszenie do kontaktu z przedstawicielem.
Firmy często organizujące imprezy firmowe wiedzą, jak ważne jest dotarcie do wszystkich zaproszonych osób. Bez znaczenia, czy wydarzenie to jest obiadem dla partnerów biznesowych lub imprezą plenerową dla klientów i pracowników.
Pracownicy będący w terenie mogą w formie e-maila wysyłać informacje/raporty o wykonaniu konkretnych działań. Informacja ta automatycznie może zostać zapisana w aplikacji obliczającej koszty realizacji danego projektu.
Współpracę funkcji odbierania i wysyłania e-mail, można wykorzystać np. do przeprowadzenia badania opinii klientów. W formie e-maila można wysłać pytanie, a odbiorca może na nie od razu odpowiedzieć odpisując na wiadomość.
Kontrahenci lub klienci, którzy są zainteresowani stanem realizacji swojego zamówienia mogą w formie e-maila wysłać zapytanie o udzielenie informacji w tej sprawie. Współpracując z systemem ERP oraz modułem TideEmail Sender automatycznie można sprawdzić aktualny status jego zamówienia, a informacja o tym zostanie zwrotnie odesłana pytającej osobie.