Kompleksowa obsługa komunikacji email marketingowej

Sięgnij po rozwiązanie, dzięki któremu możesz kształtować wizerunek firmy, zachęcisz odbiorców do podjęcia odpowiednich działań, wesprzesz sprzedaż i zbudujesz zaufanie klientów.

Narzędzia do masowej wysyłki e-maili mają szerokie zastosowanie. W połączeniu z gotową bazą danych, dają gotowe do pracy rozwiązanie. Zainspiruj się.
  • Powiadomienia e-mail

    Powiadamianie e-mail o zdarzeniach istotnych dla odbiorcy - zastosowanie znajdują wszędzie tam, gdzie Klient oczekuje na informację np., aby zgłosić się po odbiór oddanego do naprawy urządzenia, czy też zamówionego towaru.

  • Przypomnienia e-mail

    Przypomnienia e-mail np. o zarezerwowanym terminie wizyty u dentysty czy oddania samochodu do naprawy. Dla Klienta jest to komfort, dla firm wzrost efektywności funkcjonowania przedsiębiorstwa.

  • Ponaglenia e-mail

    Stosowanie odroczonych terminów płatności niemal zawsze wiąże się z opóźnieniami. Informowanie dłużnika o tytule oraz wysokości oczekiwanej wpłaty, czy nawet numerze konta, na które mają trafić pieniądze, pozwala znacznie obniżyć koszty windykacji należności.

  • Potwierdzenia i podziękowania e-mail

    Potwierdzenia i podziękowania e-mail - spełniają funkcję potwierdzenia o zaistnieniu pewnych zdarzeń i podziękowania za wykonanie pożądanej akcji. Jako przykład potwierdzenia można podać przesłania informacji o odnotowaniu oczekiwanej płatności.

  • Marketing e-mail

    Kanał komunikacji marketingowej zachęcający do zapoznania się ze szczegółami nowej oferty, poinformowanie o specjalnych zniżkach, zaproszenie do kontaktu z przedstawicielem.

  • Zaproszenia e-mail

    Firmy często organizujące imprezy firmowe wiedzą, jak ważne jest dotarcie do wszystkich zaproszonych osób. Bez znaczenia, czy wydarzenie to jest obiadem dla partnerów biznesowych lub imprezą plenerową dla klientów i pracowników.

  • Raporty e-mail

    Pracownicy będący w terenie mogą w formie e-maila wysyłać informacje/raporty o wykonaniu konkretnych działań. Informacja ta automatycznie może zostać zapisana w aplikacji obliczającej koszty realizacji danego projektu.

  • Ankieta e-mail

    Współpracę funkcji odbierania i wysyłania e-mail, można wykorzystać np. do przeprowadzenia badania opinii klientów. W formie e-maila można wysłać pytanie, a odbiorca może na nie od razu odpowiedzieć odpisując na wiadomość.

  • Zapytania e-mail

    Kontrahenci lub klienci, którzy są zainteresowani stanem realizacji swojego zamówienia mogą w formie e-maila wysłać zapytanie o udzielenie informacji w tej sprawie. Współpracując z systemem ERP oraz modułem TideEmail Sender automatycznie można sprawdzić aktualny status jego zamówienia, a informacja o tym zostanie zwrotnie odesłana pytającej osobie.

Interesuje Cię usługa TideEmail?

Czekamy na pytania!
Zadzwoń 22 29 27 901, napisz info@tidesoftware.pl lub wypełnij pola:

Informacje o administratorze danych

Strona korzysta z plików cookies. Możesz zmienić zasady ich przechowywania i dostępność w ustawieniach przeglądarki. Więcej...

×

Masz pytania?

Zostaw nam numer telefonu, a oddzwonimy.
×

Zaczekaj. Oddzwonimy do Ciebie!

Potrzebujesz więcej informacji?
Podaj numer telefonu, a oddzwonimy.

Potrzebujesz więcej informacji?
Podaj numer telefonu, a oddzwonimy.