Co zrobić, aby kampania e-mail nie została uznana za SPAM?
Poniżej przedstawiamy kilka zasad, które pozwolą nam uniknąć przesyłania wiadomości e-mail do SPAM-u:
- nie należy wysyłać wiadomości e-mail pod adresy mailowe osób, które nie były zainteresowane otrzymywaniem wiadomości
- pamiętaj, w jakim celu odbiorcy zapisali się na listę do newslettera. Chcą otrzymywać tylko interesujące ich treści
- nie należy przesyłać więcej niż dwa newslettery w tygodniu do tej samej grupy odbiorców. Przy częstej wysyłce wiadomości szybko zniechęcimy do siebie odbiorców
- pamiętajmy o odpowiednim temacie wiadomości. Temat musi zachęcić odbiorcę do otwarcia korespondencji
- musimy pamiętać, o umieszczeniu w stopce wiadomości odnośnika umożliwiającego odbiorcy zrezygnowanie z otrzymywania korespondencji
- stosowanie WIELKICH LITER w wiadomości e-mail nie pomaga w zwróceniu uwagi odbiorcy na przesłaną korespondencję
- warto przeczytać wiadomość jeszcze raz zanim ją wyślemy do naszych odbiorców
- unikajmy błędów interpunkcyjnych i ortograficznych w przesyłanych wiadomościach e-mail!