Profesjonlane narzędzie wspierające komunikację w księgowości

Zwiększ wydajność systemu księgowego w zakresie komunikacji z klientem i wewnątrz organizacji poprzez integrację z usługą TideEmail.

Dla popularnych systemów księgowych

Systemy księgowe mogą automatycznie generować powiadomienia, ponaglenia oraz inne komunikaty istotne dla odbiorcy. Warto połączyć ich możliwości z funkcją wysyłki e-mail.

Powiadomienie e-mail o zdarzeniach istotnych dla odbiorcy

Krótkie personalizowane wiadomości e-mail mogą znaleźć zastosowanie wszędzie tam, gdzie klient oczekuje na informację np., aby zgłosić się po odbiór oddanego do naprawy urządzenia, czy też zamówionego towaru. TideEmail pozwala automatycznie przesłać wiadomość, gdy tylko zaistnieje wybrane zdarzenie (zmiana statusu zamówienia, informacja o wykonaniu naprawy, wpływ środków na konto bankowe itp.). Takie zastosowanie podnosi znacznie sprawność obsługi klienta i wpływa na wzrost jego zadowolenia.

Przykłady zastosowań

Ponaglenia

Stosowanie odroczonych terminów płatności niemal zawsze wiąże się z opóźnieniami i koniecznością stosowania ponagleń. W znacznej części przypadków nie jest to przyczyną złej woli płatnika, a jedynie przeoczenia lub roztargnienia. Często w takich przypadkach wystarczy jedynie poinformowanie/przypomnienie o zaległościach, aby płatnik wszystko uregulował. Idealnym do tego narzędziem okazuje się TideEmail. Generowane przez niego mailowe ponaglenia, które poinformują dłużnika o tytule oraz wysokości oczekiwanej wpłaty, czy nawet numerze konta, na które mają trafić pieniądze. Dzięki temu, że pojedynczy e-mail kosztuje grosze, a jego wygenerowanie nie angażuje pracy ludzkiej, zastosowanie TideEmail pozwala znacznie obniżyć koszty windykacji należności.

Potwierdzenia i podziękowania

Krótkie wiadomości tekstowe doskonale spełniają funkcję potwierdzenia o zaistnieniu pewnych zdarzeń i podziękowania za wykonanie pożądanej akcji. Jako przykład potwierdzenia można podać przesłanie informacji o odnotowaniu oczekiwanej płatności.

Przypomnienia

TideEmail może również wysłać do klienta e-mail z przypomnieniem – np. o konieczności odesłania podpisanej faktury korygującej, albo o obowiązku odesłania potwierdzenia salda.

Współpracujące systemy finansowo-księgowe

TidePlatform.com można zintegrować z systemami księgowymi, np. producentów SAP czy Comarch.

Interesuje Cię usługa TideEmail?

Czekamy na pytania!
Zadzwoń 22 29 27 901, napisz info@tidesoftware.pl lub wypełnij pola:

Informacje o administratorze danych

Strona korzysta z plików cookies. Możesz zmienić zasady ich przechowywania i dostępność w ustawieniach przeglądarki. Więcej...

×

Masz pytania?

Zostaw nam numer telefonu, a oddzwonimy.
×

Zaczekaj. Oddzwonimy do Ciebie!

Potrzebujesz więcej informacji?
Podaj numer telefonu, a oddzwonimy.

Potrzebujesz więcej informacji?
Podaj numer telefonu, a oddzwonimy.